Juuh, mähän tässä taisin mennä lupaamaan, että kerron sen mun ja Hannan keksimän Harry Potterin jatkon tänne, mutta kjehheh, huijasin. En kerro. Okeij, oikee syy on se, että tajusin että jotkut urpot voi kopsata sen täältä ja kertoo kaikille että ne on ite sen keksinyt. (okeiokei, ei se niin hyvä kyllä oo eikä mun sivuilla käy ketään. :> ) Ihan oikee syy on se, etten mä osaa pukea sitä sanoiks, sen kertomiseen tarvitaan elekieltä.

Asiasta toiseen. Olin tässä lenkillä ja mä keksin mahtavan idean ja tein siittä tarinan kuvien kanssa. Tai jotain tonne päin.

Mä olin lenkillä Sirin kanssa. 1502346.jpg1502334.jpgEi mitään parasta lenkkiseuraa, se kun on vähän tollanen urpo. Kumminkin, me ollaan Erikan kanssa puhuttu pitkään, että haluttais mennä Islantiin. Mä sitten mietin sitä reissua siinä lenkin aikana ja päätin toteuttaa sen. Ekaks tulee mieleen kysymys: Millä me päästään sinne? Me jatkettiin Sirin kanssa kävelyä ja päätettiin oikasta yhen talon pihan läpi. 1502369.jpg Ja kun tilauksesta, meillä oli yks ongelma vähemmän. Me löydettiin meille kulkupeli. 1502381.jpg Se vaan vaatii ihan vähän huoltoa ja bensaa ja sitten on matkakysymys hoidettu. Juuri sopivasti mun maha murisi, muuten olisin varmasti unohtanut erään tärkeän asian. Ruoka. Rahaahan siihen ei saa käyttää, koska sitä on muutenkin liian vähän ja tosta tuli taas uusi ongelma. Siis siitä rahasta, mutta ensiksi ruoka. Sitten mä mietin miten luonnosta saa ruokaa ilman rahaa ja mä näin linnunpöntön ja mulle tuli tättärää-ilmestys. 1502355.jpg Mehän paistetaan linnunmunia nuotialla, saadaan munakasta. Mahtava idea, kyllä mä tiedän sen. Sitten se raha. Ja sitä me tarvitaan paljon, koska mä tajusin myös sen ettei autolla mennä yhtäkkiä Atlantin poikki, laivallahan sinne mennään (tai lentokoneella, en tie meneekö Islantiin laivoja. ) ja se taas ei ole halpaa ja bensa kanssa yms.. Sitten mä muistin yhen tosiasian, Erika on mestarikuvaaja ja mä oon vähän vähemmän mestarikuvaaja. Mehän myydään meijän ottamia kuvia joillekkin hipeille, jotka maksaa niistä tuhansia euroja meille ja sitten on rahaongelmakin korjattu. Mä sainkin ton lenkin aikana yhen ihan hyvän taidekuvan, jota hipit arvostavat. 1502394.jpg Ja yhen sellasen mistä ne voi maksaa muutaman satasen, ihan vaan säälistä.1502389.jpg [Tossa pylvääs on sitte palokärki, jos joku torvi ei huomannut.] (Mulla on kyllä käsitys, että hipit ei oo mitään miljonäärejä, mutta tästä lähtien ne on. Ja en mä niitä pilkkaa, hipit on loistotyyppejä). Eli nyt kaiken pitäs olla kunnossa, on kulkupeli, rahaa ja ruokaongelmakin on korjattu. Enää puuttuu Erikan suostumus, muttei se voi enää kieltäytyä kun mä oon näin hyvin suunnitellu tän touhun. ETTÄ ET SITTEN ERIKA SANO MITÄÄN KIELTEISTÄ! :D (Erikan kuvablogi osoitteessa: maailmaa.vuodatus.net )

Ja sitten tässä ihan vaan tämmönen kuva, joka ei liity tohon mun ideaani, tää on vaan kuva x>:

1502414.jpg
Älkää kysykö kuvan ideaa, mä en tie sitä.