Ja tässä vähän karpalokuvia. Ja suota myös.

Tommonen lampi tossa noin.

Ja IHANA karpalokuppi :) Mä rakastan vanhoja kuppeja. Tää on mun lempikuva:D

Suopiski.
torstai, 27. joulukuu 2007
Ja tässä vähän karpalokuvia. Ja suota myös.

Tommonen lampi tossa noin.

Ja IHANA karpalokuppi :) Mä rakastan vanhoja kuppeja. Tää on mun lempikuva:D

Suopiski.
Kommentit