Itse en ottanut riparilta juuri yhtään kuvia. Tämä on kaveriltani ja olen kuvassa kaverini kanssa. Kiitos hänelle (: riparini oli 2.6.-8.6.. oli aivan mahtavaa, kiitos koko porukalle <3

1690151.jpg
Rannalla.. <3 :) oli erivänkää. x'>