Pikkuveli lainasi kirjastosta kirjan, jossa neuvottiin piirtämään lohikäärmeitä ja tässäpä nyt näitä piirroksiani.. ei mitään järisyttävän hienoja, mutta ei se mitään. :)

Tollanen lentävä. kuvasta tuli aika huono, piirros ei näy kokonaan.

Tämä onnistui ainakin omasta mielestäni..

Huonolaatunen kuva.. Tollanen läskimaha mies :)

Taas huonolaatunen kuva. Ylempi hyypiö ratsastaa tällä hepalla, eli samasta piirroksesta kaksi eri kuvaa x>
Kommentoikaahan edellisiäkin kuviani! kiitoksia. :)

Kommentit